marți, 6 octombrie 2009

Sunt solidara cu colegii de la EUTV


Circa 15 oameni de la EUTV au ramas astazi fara serviciu! Este vorba despre reporteri, cameramani, editori de imagine. Am citit pe forum-uri reactia cititorilor. Multi se bucura ca, chipurile ,, asa le trebuie’’. De fapt, situatia asta ma doare. Ma doare pentru ca sunt colegii mei, cu multi dintre ei am lucrat impreuna la EUTV.
De fapt, stiristii de la EUTV au primit o lovitura dubla. Nu numai ca nu si-au primit salariile pe ultimile 3 luni, dar si au fost concediati.
Incerc sa ma pun in pielea lor. Am impresia ca cerul se prabuseste de-asupra mea. Ieri aveam serviciu, un salariu cit de cit asigurat, azi -nu am nimic. Ma duc acasa si incep sa urlu cind ma gindesc ca am de platit chirie, si daca miine-poimiine nu dau banii, proprietarul apartamentului ma scoate in strada. Sunt plin de datorii, nu mai am de la cine sa imprumut bani, iar mie mi-e foame.
Stiti ca sunt unii jurnalisti care nu iau prinzul? Nu pentru ca ar fi ocupati, sau ca ar tine vreo cura se slabire. Pur si simplu nu le ajunge bani pentru mincare.
Multi dintre colegii de la EUTV, care au ramas fara serviciu, au familie. Pe unii dintre ei ii asteapta acasa un copil sau chiar doi. Cum sa-i expici fiului sau fiicei ca tata a fost concediat? Cum sa-i explici ca tata nu are pe ce sa-i cumpere o hainuta noua, sau sa-i dea citiva lei ca sa-si ia in pauza un pateu?
,,Asa le trebuie!’’, vor spune din nou unii, care ii acuza pe reporteri ca au facut pina acum subiecte la comanda. Nu stiu citi dintri ei au facut-o cu placere. Recunosc, astfel de reportaje am realizat si eu cind eram la EUTV. Pe urma, nu am mai rezistat si am plecat.
,,Puteau sa plece si ei’’, veti spune in mintea voastra. Dar in locul lor ar fi venit altii si situatia ar fi fost la fel.
Unii dintre colegii de la EUTV sunt chiar foarte buni in munca lor si le doresc sa isi gaseasca usor un nou loc de munca.
Iar celor care rid de situatia lor le spun doar un lucru: oameni buni, sa nu ridem ca a murit capra vecinului, caci miine ar putea sa moara si capra noastra.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Saracii....
Din pacate nu toti pot sa puna mana pe vreun dungaciu care sa le orienteze cariera pe valurile potrivite prin Romania unde sa pozeze in victime in aprilie, stand comod cu cafeluta si dand la tastatura din Bucuresti. Orientare venita taman la timp, inainte sa se scufunde corabia ppcd...ca pana era pe valul politic Rosca-Flux-Eutv, a fost minunat pentru "tinerele talente", nu-i asa?
PS. Imi place, Felicia ca impotriva curentelor politce "la moda", reusesti sa ramai obiectiva cand e vorba de dramele umane, ma refer cele adevarate, nu construite ulterior. Felicitari!

Anonim spunea...

Felicia, din cite stiu tu ai plecat abia acum, dupa ce ati dat de dracu'. Nu ma bucur de greutatile altora, dar pina la urma totul se intoarce in viata asta. Din pacate, pentru voi, nu ati tinut cont de acest fapt.
Succes in continuare, poate Rosca o sa va trimita cite o bucata de piine din Georgia ca sa nu muriti de foame, cu toate ca ma indoiesc, la cum il stiu.

Felicia Rosca spunea...

Draga anonim, eu am plecat de la EUTV cu aproape 2 ani in urma si nu ,, abia acum'', dupa cum spui tu.

Adrian spunea...

Le este foame? Sa manance cu ce ne-ai hranit pana acum. Vorba ceea - Nu numai cu pâine trăieşte omul (Deuteronomul 8:3), ... dar si cu cuvintele duiase a lui Rosca.