marți, 14 aprilie 2009

Jeep Safari

Pe linga mare, plaja, munte, baklava si alte bunatati in Turcia ai posibilitatea sa vizitezi locuri foarte frumoase. Agentiile turistice se gasesc la orice colt, asa ca un consultant te ajuta sa iti alegi turul perfect. 
Anul trecut cind am fost in Turcia am fost in doua excursii: una pe iaht(6 ore pe Marea Mediterana ) si alta pe muntele Tahtali (2635metri).
Acum am ales Jeep Safari. Am parcurs 120 de km cu jeep-ul prin muntii Taurus.


Primul popas l-am facut intr-un satuc, unde o turcoaica ne-a facut suc fresh de fructe. Un pahar costa 2 dolari.


 
Pentru alti 2 dolari poti sa faci o mica plimbare cu magarul. 


 
La circa 300 de metri mergem sa vedem un copac milenar. In limba turca se numeste Cigari si are peste 2000 de ani.

Muntii Taurus sunt superbi, mai ales in aprilie cind pe unele virfuri poti vedea inca zapada.

 

La amiaza am luat prinzul intr-un asa -numit restaurant de la poalele muntilor, unde am mincat peste de riu copt la gratar. Alaturi de restaurant se afla o pestera adinca de jumatate de kilometru. Intrarea costa 1 dolar.

 In poza de majos se vad ramasitele unui castel din timpul Imperiului Bizantin.



Ultimul popas -pe malul unui riu de munte. Toata lumea face poze.



Jeep Safari Tur dureaza cam 6 ore si costa 40-50 de dolari. In prêt este inclus si prinzul.

Niciun comentariu: