luni, 13 aprilie 2009

Queen Elizabeth -hotelul visurilor mele

In vara 2008, am trecut intimplator pe linga acest hotel. Nu stiam de existenta lui. M-a fascinat din prima. WOOOW!!! Un vapor in mijlocul oraselului!
Atunci mi-am zis: ,, Intr-o zi, ma voi intoarce aici’’.
Am venit la Chisinau si am inceput sa caut informatii despre hotelul Queen Elizabeth. M-am bucurat ca preturile nu erau peste puterile mele.
Am inceput sa visez si … visul s-a implinit.




Queen Elizabeth este un hotel de 5 stele situat in localitatea Goynuk, la 8 km de orasul Kemer, regiunea Antalya.
In primul rind m-a atras arhitectura hotelului. Queen Elizabeth este construit in forma unui vapor, care are o lungime de circa 200 de metri.
Hotelul dispune de 395 camere care sunt dotate cu aer conditionat, televizor, uscator de par, safe, internet si balcon.
Daca ai chef de dans, mergi la discoteca. Vrei sa faci sport, ai la dispozitie un teren de golf, poti sa joci volei, tennis, bowling etc. Hotelul este plin de baruri si restaurante.
Chiar daca am fost aici in luna aprilie, hotelul era plin. Din cite am inteles, turistii vin pe parcursul intregului an, nu numai in sezonul estival. Majoritatea erau arabi, care au venit la odihna cu familia. Erau insa si multe persoane din Israel si Rusia.

In aprilie, apa marii este cam rece, dar totusi am intrat pentru 5 minute. De fapt, plaja inca nu era amenajata, iar majoritatea turistilor se bronzeaza la piscina, care este una impresionanta.
Am stat doar trei zile in acest hotel, dar a fost o vacanta de vis. Visati, caci visele devin realitate!

Niciun comentariu: