vineri, 26 decembrie 2008

Adio 2008, bun venit 2009!

Au mai ramas zile numarate pina la sfirsitul acestui an... a fost anul meu, anul sobolanului. In general, sunt o fire care nu regreta nimic si este multumita de tot ce face. Sunt multumita si de tot ce mi-a adus sau nu mi-a adus 2008.

Din punct de vedere profesional... Chiar la inceputul lunii ianuarie am luat una dintre cele mai importante decizii de pina acum. Am depus cererea de demisie de la EuTV, televiziune unde lucrasem doi ani. Imi amintesc ca era o zi de vineri si dupa o scurta discutie cu producatorul general de atunci, Angela Arama, care m-a laudat pentru activitatea mea la televiziune, am cerut o majorare de salariu. Aproape dublu. Peste jumatate de ora, Angela Arama mi-a spus:

- Imi pare rau, dar nu putem satisface cerera ta.

Eu nu am stat mult pe ginduri si i-am raspuns:

-Imi pare rau, dar eu plec acolo unde am sa fiu apreciata. Mi-am strins lucrurile si am plecat.

Recunosc acuma ca nu mi-a fost deloc usor dupa plecarea de la EuTV. Tinjeam dupa colegii de acolo... si aveam senzatia ca ma despartisem de o persoana foarte draga mie.

In scurt timp insa colega mea, Elena Robu-Popa, m-a invitat la un interviu de angajare la TVC21, unde in jumatate de ora am batut palma cu redactorul sef.

La TVC21 imprena cu Elena am avut o misiune importanta ... sa facem stiri in limba romana.

Acum, la aproape un an de la primul jurnal de stiri, cred ca ne-am descurcat destul de bine. Las mai bine telespectatorii sa ne aprecieze. Mai jos vedeti un filmulet despre STIRLE 21.

Din punct de vedere personal... In 2008 mi-am pus un scop... in fiecare an trebuie sa vizitez o tara noua. Imi place foarte mult sa calatoresc. Asadar, am fost o saptamina in Kemer, Turcia, despre care am scris si pe blogul meu....http://feliciarosca.blogspot.com/2008/08/vacanta-mea-e-pe-sfirsite-partea-i.html si http://feliciarosca.blogspot.com/2008/08/vacanta-mea-e-pe-sfirsite-partea-ii.html

O alta saptamina am fost in capitala ceha, Praga. http://feliciarosca.blogspot.com/2008/08/vacanta-mea-e-pe-sfirsite-partea-iii.html

http://feliciarosca.blogspot.com/2008/08/vacanta-mea-e-pe-sfirsite-partea-iv.html

Era sa uit. De la Praga, am realizat si un reportaj la stirle 21. http://feliciarosca.blogspot.com/2008/09/inca-o-data-despre-praga-video.html

Tot in 2008 mi-am facut blog :)))) Timp de 4 ani gindurile mele erau insirate pe paginile unor caiete... acum ideile mele le impartasesc cu voi.

Ce mai e de spus in plan personal? Ah, da... nu m-am maritat. De fiecare data cind vorbesc cu mama la telefon sau cind plec acasa la tara, ea ma intreaba cu o voce de mama:

-Chiar nu ti-ai gasit niciunul?

-Nu, mama, lasa-ma in pace! Cind am sa vreau sa ma marit ai sa fii prima care va afla.

In 2008 am fost sanatoasa ... ceea ce va doresc si voua sa aveti in 2009 ... sanatate, sa fiti mai buni, mai puternici, mai intelegatori!

Fie ca anul nou sa va aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat v-ati gandit vreodata.

Si nu uitati sa visati... caci fiecare vis intr-o zi poate deveni realitate.

LA MULTI ANI !

Niciun comentariu: