joi, 11 septembrie 2008

Un salt cu parasuta

Vreau sa zbor cu parasuta! Cind le spun acest lucru unor prieteni, primesc acelaşi răspuns: esti nebuna! Poate si sunt, dar sensazitiile pe care le ai cind zbori cred ca sunt de nedescris.

Ca sa inteleg si eu un pic ce inseamna saltul cu parasuta, am decis sa realizez un reportaj la aceasta tema.

De fapt, in capul meu, a cameramanului si a soferului era un singur lucru ,,SARIM’’. Ne-am pregatit moral pentru asta. Cel putin eu o saptamina intreaga inainte de somn imi imaginam cum am sa fac primul pas in aer. Cind i-am zis sefei ce avem de gind sa facem, ne-a spus ca ne permite sa mergem la Vadul lui Voda ca sa filmam reportajul cu o singura conditie ,, Doamne fereste sa sariti’’! Cu totii am dat din cap, semn ca am inteles si vom fi ascultatori.

Era duminica. In jumatate de ora am ajuns de la Chisinau la Vadul lui Voda, acolo unde se afla aerodromul. Cind am coborit din masina, simteam ca mi se urca nivelul adrenalinei in singe.
Dar am avut ghinion. Vintul era foarte puternic si instructorul nu ne-a permis sa sarim.

In schimb, am admirat un spectacol frumos si mi-am facut un reportaj bun, cred eu.
Si daca tot nu am putut sa sar, m-am ales macar cu niste poze frumoase.
Cred ca am slabit in acea zi cit am carat parasuta in spate. Intreg echipamentul are aproape 25 de kg.
































Intr-o zi, cu siguranta am sa-mi implinesc visul…am sa sar cu parasuta. Pina atunci insa pastrez amintirile frumoase de pe aerodrom. Vedeti mai jos reportajul si un filmulet, realizat de cameramanul Ivan Zaplitnii.


Filmuletul:

Reportajul:


Niciun comentariu: