vineri, 9 octombrie 2009

Summitul CSI: Niciun pahar cu apa pentru jurnalisti

Ieri am fost la Reuniunea ministrilor de externe ai statelor CSI.
Majoritatea jurnalistilor erau indignati de modul in care a fost organizat evenimentul. Ministerul de Externe nu a pregatit niciun set de materiale pentru presa. Nici nu aveai pe cine sa intrebi ceva, ca nu era nici urma de vreun reprezentant de la Serviciul de Presa.
Mass- media nu a avut acces in sala de sedinte a summit-ului. Jurnalistii au urmarit tot ce se intimpla pe un ecran instalat in Centrul de presa.



Mai mult, la Centrul de presa nu era nicio sticla cu apa, nemaivorbind de ceai, cafea si biscuiti. Iar la summit am stat de la ora 13.00 pina la 17.00.

E adevarat ca inainte de a incepe reuniunea, a fost intinsa o masa mare si frumoasa unde s-a putut servi biscuiti si ceai. Dar, cind am cerut de la o chelnerita sa imi aduca o ceasca curata, mi-a taiat-o scurt:,, Nu avem preconizate mai multe cani si asa am adus mai multe decit am preconizat’’. Asta cum vine? Inteleg ca este criza, dar presa nu trebuie tratata in asa hal.


La summit-ul CSI au fost acreditati peste 200 de jurnalisti. Ieri am numarat ca erau 17 camere de filmat.

In citeva clipe ma duc la reuniunea sefilor de state ai CSI. Sper ca azi Ministerul de Externe a reparat greseala.

Niciun comentariu: