joi, 29 octombrie 2009

Neprofesionalismul celor de la ,,Apropo ‘’ sau cine, totusi, i-a furat inima Verei Terentiev?

Ma duc dimineata la chioscul de la coltul casei si cer ziarul ,,Apropo’’. Era ora 8.30. Vinzatoare imi spune ca a vindut toate exemplarele.
,,Inseamna ca e un ziar bun’’, imi spun eu in mintea mea.
M-am dezamagit insa cind am gasit ziarul. Pe prima pagina imi atrage atentia un titlu cu Vera Terentiev. ,, Iata-l pe iubitul Verei Terentiev’’. Ma uit la poza si ma crucesc. Pe fotografie este modelul Irina Cojocaru şi prietenul ei, Vladimir Ivasişin. Nici vorba de Vera Terentiev sau Dorian Furtuna, asa cum pretind cei de la ,,Apropo’’.
,,Poate eu nu inteleg ceva’’! Deschid pagina 4 unde este continuarea materialului. Aceeasi poza. Un alt titlu : ,,El i-a furat inima jurnalistei Vera Terentiev’’.
Vedeti mai jos poza despre care vorbesc. Foto : VIP MAGAZIN



Cei de la ,,Apropo’’ au dat-o rau in bara. Au confundat-o pe Vera Terentiev cu Irina Cojocaru. Rusinica!!! Si asta nu e tot. Poza respectiva a aparut in ultimul numar al revistei VIP MAGAZIN, iar autoarea materialului, L.N. nu a specificat de unde a luat poza. Adica, a furat-o. La fel si textul a fost facut ,, copy –paste’’ din VIP MAGAZIN, fara ca autoarea sa citeze sursa.
,,Aceasta gafa demonstreaza neprofesionalismul autoarei materialului’’, a spus pentru www. feliciaroscablogspot.com prezentatoare de stiri Vera Terentiev.
Totusi, vedeta nu are de gind sa-i dea in judecata pe cei de la Apropo. ,, Redactia ziarului ar da dovada de bunul simt, daca va publica o fotografie cu prietenul meu adevarat, in semn de respect fata de Dorian’’, a spus Vera. In plus, prezentatoarea a precizat ca nu a oferit niciun fel de informatii despre prietenul ei celor de la ,,Apropo’’.
Cine este totusi prietenul Verei Terentiev?
Potrivit VIP MAGAZIN, Vera Terentiev si Dorian Furtuna sunt impreuna de 4 ani. S-au văzut prima dată la o conferinţă de presă, în iunie 2005, la agenţia de ştiri „Infotag”. Dorian Furtuna are 31 de ani si este de profesie etolog. In acelasi timp are experinta in domeniul politic si societatea civila.
FOTO: VIP MAGAZIN


Desi Vera a imbracat rochia de mireasa la o sedinta foto pentru VIP MAGAZIN, deocamdata nu se grabeste la maritat. ,, Totul se va intimpla la momentul potrivit’’, a spus vedeta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

O contraintrebare pentru respectivul gazet:
"Cine i-a furat mintea autorului de la ApropoTV"?

Scrieti pe blogul Feliciei variantele voastre de raspuns.

Anonim spunea...

Chiar asa jurnalist sa fii - sa incurci fotografia oamenilor, halaaaaaaal de ei