miercuri, 15 iulie 2009

Pe cine votam?

Aseara ma intorceam acasa si, cind eram pe aproape de blocul in care traiesc, doua tinere ma striga din urma.
- Mai sunt blocuri prin zona asta? ma intreaba ele.
- Da, de ce?
Am aflat ca fetele fac un sondaj la comanda AMN, dupa ce m-au intrebat ce parere
am despre Serafim Urechean.
Le-am raspuns scurt si foarte clar.
-Nu am sa votez pentru AMN.
-Dar sper ca nu veti vota pentru comunisti, mi-a replicat una din ele, rugindu-ma cu privirea sa nu-mi dau votul pentru PCRM.
-Nu, nu am sa votez nici pentru PCRM, le-am spus eu foarte increzuta.
Obrajii fetelor parca s-au mai imbujorat.

- Daca nu veti vota AMN, va rugam macar sa alegeti una dintre formatiunile de opozitie, m-au implorat fetele in timp ce coteau pe un alt drum.
Nu stiu de ce, dar am asteptat sa mai stea de vorba cu mine. Vroiam sa imi explice de ce la 29 iulie trebuie sa imi dau votul pentru AMN sau pentru alt partid de opozitie? De ce la 29 iulie nu trebuie sa votez comunistii? Nu am primit niciun raspuns.
P. S. Se stie bine ca daca unui copil i-ai spus ca nu are voie sa mearga prin noroi, el va face exact invers. Poate daca cineva ii va explica de ce, el va intelege si nu se va murdari. Poate e cazul ca si cei care fac politica sa explice si sa demonstreze cu ce sunt UNII mai buni decit altii?

Niciun comentariu: