joi, 25 septembrie 2008

Primarul buimac … la concertul lui Fuego

Aseara am fost la concert la Palatul National. A fost un spectacol minunat unde au cintat Fuego, Ana Barbu si orchestra municipala condusa de fraţii Advahov. In sala am remarcat ca erau mai multi oameni cunoscuti:prim-vicepresedintele PLDM Alexandru Tanase, consilierul municipal Oleg Cernei, rectorul ULIM Andrei Galben etc.
Grijile cotidiene ne iau tot timpul şi rareori mai gasim timp liber pentru a merge la teatru, la un film sau la un concert. Ar trebui sa ne mai gindim si la suflet... ca probleme nu dispar niciodata.
Dar nu despre asta am vrut sa scriu.

Spre sfirsitul concertului am ris in hohote. Va spun si de ce.

Imagiunati-va cum pe scena cinta Fuego. In acest timp, în sala zaresc ca intra repede primarul Chişinăului, Dorin Chirtoaca. Alaturi de el o fata blonda. Nu stiu cine e. Este pentru prima data cind o vad. Se aşează ambii lângă Oleg Cernei. După 10 minute Chirtoaca iese repede din sală. Unde se duce?! Mă întreb eu mirată în mintea mea.

După 2 minute, Fuego anunţă:
-Dragi prieteni, alături de noi este şi primarul capitalei, Dorin Chirtoacă!

Oamenii încep a aplauda şi aşteaptă ca edilul să se ridice în picioare. Dar ... ia-l de unde nu-i. După ce Fuego îl caută cu privirea pe primar şi vede că e absent continuă:

- Şi la concertul anterior am anunţat de trei ori că Dorin Chirtoacă este în sală .. şi nu era. Totuşi, aveţi cel mai minunat primar!

Dacă Fuego ar trăi în Chişinău, nu ştiu dacă ar spune la fel. Fie...

Paul Surugiu (numele adevarat al lui Fuego) continuă să cânte.
La sfârşitul piesei, Chirtoacă se reîntoarce la concert. În mână avea un buchet de flori. Coboară scarile care duc spre scenă cu viteza vântului. M-am mirat cum de nu s-a impiedicat. Urcă pe scena. Este îmbrăcat într-un pulover gri, pe care îl cunosc majoritatea jurnaliştilor şi, probabil, şi telespectatorii. Un crac de la pantoloni era răsuflecat. Oare primarul nu se uită în oglindă? Sau pentru el nu conteaza cum arată, cum se îmbracă!
Pacat ca nu aveam un aparat foto la mine ca sa-i fac o poză primarului. Am găsit pe internet însă o fotografie ,, cu puloverul’’.


Dorin Chirtoaca se pupă cu Fuego. Nu zice nimic. Lumea aplaudă. Chirtoacă coboară de pe scenă cu paşi de cangur, de parcă l-ar fi fugărit comuniştii din urmă cu secera şi ciocanul. Nu se aşează la locul său, dar iese din sală.
După câteva minute, când spectatorii îl scăldau în apluze pe Fuego, iar cortina se trăgea Dorin Chirtoacă intra din nou.

M-am zăpăcit deja să număr de câte ori a intrat primarul şi de câte ori a ieşi.
Nu credeti ca avem şi un primar cam zapacit?

4 comentarii:

bubik spunea...

Nu cred ca evorba de zapaciala, poate omul avea diaree. Cine stie?
e usor sa judeci pe cineva atunci cind nu stii cauzele celor intimplate...

Anonim spunea...

SUPER REMARCA !!! am fost si eu la concert si m-am dezamagit si de aceasta de primarul nostru tanar... Tanar sau batrin ca nu mai inteleg

Anonim spunea...

CRED CA TU N-AI REMARCAT CORECT.NOI AVEM O CONDUCERE A TARII ZAPACITA...SI FII ATIT DE AMABILA SI MAI SCRIE SI CITE CEVA DESPRE VORONON,ROSCA,TARLEV,LUPU ETC.

Anonim spunea...

я вот одно не могу понякть - а зачем вообще объявлять кто есть в зале?