joi, 23 septembrie 2010

INCREDIBIL: stiu sa inot

Am invatat a inota. Mare scofala, ar spune unii. Pentru mine insa este o foarte mare realizare. Eram impacata cu ideea ca nu am sa pot pluti niciodata pe apa, asa ca nu mai depuneam niciun efort ca sa invat a inota.
Imi era frica. Inotul era una dintre fobiile mele ( mai am 2). Asa cum unii se tem de inaltime, altii de intuneric, mie imi era frica de apa. De fiecare data, cind incerca cineva sa ma invete a inota, intram in panica si nici nu vroiam sa aud de asa ceva.
Anul acesta insa, fiind la mare, am observat ca apa ma tine la suprafata. Am incercat sa dau din miini si picioare si... am reusit. Eram fericita. Pur si simplu a venit de la sine.
Daca am invatat si eu sa inot, atunci nimic nu este imposibil in aceasta lume.

Niciun comentariu: