vineri, 9 iulie 2010

Prima zi de vacanta

Ma cam saturasem de Antalya si vroiam sa incerc ceva nou. Am ales Bodrum. In acest an, pentru prima data s-a deschis cursa directa Chisinau-Bodrum. Avionul zboara in fiecare duminica. Din cite am inteles, pasageri sunt din plin.
Zborul dureaza mai putin de 2 ore.
Prima impresie
Cind am aterizat pe aeroportul Milas am ramas un pic dezamagita. Ma asteptam sa vad forfota mare, lume multa. Aeroportul este micut, cam ca si cel din Chisinau.
Bodrum se considera elita Turciei si credeam ca aeroportul este mult mai mare decit cel din Antalya.
Ies din aeroport. Verdeata-nu prea. Ma indrept catre reprezentantii agentiei de tursim care urmau sa ma ghideze pe parcursul intregii saptamini. Dupa ce isi noteaza numele meu, urc in autocar. O senzatie stranie. Suntem numai moldoveni. Cu totii ne-am cazat la acelasi hotel din Ortakent, un orasel situat la cam 40 de minute distanta de aeroport. De obicei, nu prea intilneam moldoveni in hotelele in care am fost. Dupa vreo 40 de minute ajungem la hotelul nostru. Nu ma asteptam sa vad mare lux. Stiam cit am platit, iar cu asa bani nu stai cazat nici la Vadul-lui-Voda.
Dupa ce mi-am primit camera, fac un tur al hotelului. E bine. Sunt multumita. Bineinteles ca sunt o mie de lucruri care nu-mi placeau, dar repet, pentru asa bani, conditiile erau bune. Poate o sa scriu un alt post despre hotel.
Seara nu aveam rabdare sa vad imprejurimile. Asa ca am cutreierat singura oraselul. Strazile inguste si intortocheate. Te puteai rataci foarte usor. Mai ales ca toate cladirile sunt la fel, cu 2 sau 3 etaje si de culoare alba. Autoritatile din Bodrum nu permit construirea cladirilor mai mai mari decit 3 etaje si vopsirea in alta culoare decit alb. Si asta pentru a pastra specificul zonei.
Pe ,,straduta centrala'', care ducea de-a lungul plajei,- lumea multa, restaurante situate chiar pe malul marii, magazine cu fel de fel de suvenire. Printre acestea gasesc o agentie de turism. Tocmai ce cautam. Nu stau mult pe ginduri. Imi aleg o excursie de doua zile, unde urma sa vad Efesul si Pamukkale. Apoi, fericita, ma intorc la hotel.

Niciun comentariu: