joi, 22 aprilie 2010

Vreau in vacanta!

Nu mai pot! Vreau in vacanta! Simt ca imi ies din minti, daca nu plec in urmatoarea luna la odihna! Inca nu m-am determinat unde voi pleca. In fiecare zi imi schimb destinatia. Intr-o zi vreau sa ma odihnesc pe malul Marii Egee din Bodrum ( Turcia), a doua zi imi spun ca merg pe insula Jerba din Tunisia, iar peste citeva ore ma rasgindesc si zic ca e mai bine totusi sa plec in Israel. In special vreau sa vizitez locurile sfinte.
Trece o saptamina si se pare ca gasesc oferta perfecta. O vacanta in Europa (Budapesta-Viena-Bratislava-Praga). La Praga am fost cu doi ani in urma, dar nu am reusit sa vizitez prea multe muzee.
Acum ma uit pe paginile de internet ale unor agentii turistice si ma gindesc ca nu ar fi rau sa plec in Grecia.
Sunt bulversata. Se pare ca nu stiu ce vreau. Ba nu, stiu! Vreau sa merg peste tot!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

parca ziceai ca te opresti!