miercuri, 9 decembrie 2009

Scrisoare pentru Mos Craciun



Niciodata nu am cerut nimic de la Mos Craciun, nici macar cind eram mica. Nu stiu de ce. Probabil ca aveam tot ce-mi doream si nu mai era nevoie sa cer vreun cadou.

Pe la 7 ani am descoperit ca, de fapt, Mos Craciun nu exista. Tin minte si acum momentul. Eram in clasa a 2-a. Citeam un articol in revista pentru copii ,,Alunelul''. Nu mai stiu exact ce era scris, dar dupa ce am citit, am inteles ca acest personaj, atit de mult adorat de copii, este ireal.

Am stat un pic nedumerita, am meditat putin si ,,daca nu exista, nu exista'', mi-am spus eu in mintea mea.

Asa ca nu am mai apucat sa-i scriu scrisori lui Mosu'.
Acum, cind am trecut de 25 de ani, am zis, totusi, sa scriu ce as vrea sa-mi aduca Mos Craciun. Nu cred in povesti, dar un prieten mi-a spus ca e bine sa-mi astern dorintele pe o foaie si sa le citesc in fiecare zi. Asa am si facut. Sa stiti ca regula functioneaza. Multe din doleantele mele s-au implinit.
Deci, ce vreau sa-mi aduca Mos Craciun?

-Imi doream foarte mult sa intilnesc anul 2010 intr-o tara calda, pe malul marii. Visam in special la insula Jerba din Tunisia, dar se pare insa ca nu o sa am timp de vacanta de Anul Nou. Mosule, te rog daca poti, sa faci ca dorinta mea sa se implineasca pe parcursul anului 2010.
- De o luna am obtnut permisul de conducere, dar cred ca nu mai am mult si o sa uit tot ce am invatat. Asta pentru ca nu am cum sa exersez. Mosule, vreau o masina rosie, un Peugeout 307. Daca nu gasesti in sacul tau aceasta marca, eu accept si alt model, sa stii ca nu sunt foarte pretentioasa.
- Vreau o casa. Poate ca ti se pare ca cer cam mult, dar stim amindoi ca e posibil acest lucru.

Mai am citeva dorinte, dar ti le spun mai tirziu. In rest, nu vreau decit sa am sanatate, la fel si familia mea, sa am succese in plan profesional si sa am puterea sa realizez tot ce mi-am propus.

Niciun comentariu: