miercuri, 2 decembrie 2009

fara titlu

Am intrat pe blog si mi-am dat seama ca nu am mai postat nimic demult. Timpul zboara atit de repede, incit nu am realizat ca a inceput iarna, ca mi-am schimbat serviciul.

Intr-o zi ma suna o prietena si-mi zice: ,, Te-ai mutat la Jurnal TV si nici nu mi-ai spus ''.
Da, am parasit TVC 21 impreuna cu ceilalti reporteri de la stiri si m-am mutat la Jurnal TV.
Ritmul este nebun, avem stiri la fiecare ora si toata lumea vrea ceva de la tine. Cine pleaca la urmatoarea filmare? Cine e la rind la montaj? De ce prezentatorii nu sunt in studiou? etc. Recunosc insa ca imi place acest ritm de care incep sa devin dependenta. Daca vin acasa mai devereme ( adica la 9 seara) parca ceva nu-mi ajunge...Televiziunea cred ca este cel mai mare drog din lume...

4 comentarii:

Anonim spunea...

televiziunea este un drog... e o vorba spusa de altcineva, dar in fine, felicitari pentru un nou ritm de viata si... de ce ai plecat de la tvc 21????

Anonim spunea...

probabil Filat plateste mai putin, iata de ce :D

Felicia Rosca spunea...

Am plecat pentru ca doream sa fac o schimbare. Am ales Jurnal TV pentru ca aici am posibilitatea sa invat mai multe, sa devin mai buna.

socolenco spunea...

Succes mult atunci!