joi, 17 decembrie 2009

Am luat un premiu

Ma suna cu citeva zile in urma presedintele Federatiei de Lupte Nationale ,,Voievod'', Nicoale Pascaru si ma invita la o conferinta de presa pentru a ridica un premiu.
-Eu, premiu? il intreb nedumerita.
Federatia a acordat diplome pentru jurnalisti, sportivi, cluburi si sponsori.
Printre cei 8 jurnalisti sportivi( Sergiu Danilov de la Jurnal TV, Nelly Ioncu de la NIT, Nicu Timofti de la PRO TV etc) sunt si eu. Am fost surprinsa de acest premiu, pentru ca nu sunt jurnalist sportiv. Cu toate acestea am realizat mai multe reportaje despre ,,voievozi'', inclusiv am reflectat participarea Federatiei la Festivalul YMCA de la Praga.
Le multumesc celor de la ,,Voievod'' pentru increderea acordata si le urez sa obtina locuri de frunte la campetitiile sportive din 2010. Mai jos vedeti un subiect realizat de colegii de la Departamentul Sport, Jurnal TV.

Niciun comentariu: