miercuri, 9 decembrie 2009

Am 160 cm, 64 kg si sunt de calitate superioara!

De vreo 2 ani si jumatate un ,,anonim'' tot scrie comentarii la adresa mea ca cica sunt grasa si ar trebui sa slabesc. Mesaje de genul asta au fost scrise pe presa.md, atunci cind lucram la ,,Echipa de Stiri'', iar mai nou, anonimul a inceput sa bage comentarii si pe blogul meu. Da, le-am respins pentru ca aceste mesaje contineau cuvinte indecente.
Nu prea inteleg un lucru, de ce pe acest anonim il deranjeaza kilogarmele mele si felul in care arat eu? De fapt, cred ca este vorba despre o ,,EA'' care este frustrata de corpul ei si invidioasa ca nu are kilogramele mele.





Draga mea, nu am ascuns niciodata ca am 25 de ani, am o inaltime de 160 cm si cintaresc 64 kg. Iti mai spun ca am adaugat 10 kg in anul 3 de facultate , atunci cind am inceput sa lucrez la tv. Asta probabil din cauza regimului de munca si ca nu reuseam sa maninc la timp.
De mica, am fost mai plinuta decit alti copii, dar niciodata nu m-am complexat de asta. Asa sunt eu, iar cel mai important este ca eu ma simt ok asa.
Niciodata nu am incercat sa tin vreo cura de slabire si nici nu am facut sport, pentru ca nu-mi place. Te deranjeaza cumva asta? Suferi de insomnie? Mergi la doctor, draga!
Spre deosebire de tine, care nu esti decit o anonima, eu am 160 cm, 64 kg si sunt de calitate superioara!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am 188/75 kg, 36 ani şi nuş dacă-s chiar de calitate, dar e cert că sunt pe blog la tine, cu tot cu nume :p
totuşi, pentru că moderezi şi cenzurezi oamenii cu neîncredere, n-o să mai scriu, parol!

Anonim spunea...

Nu fi agresiva, nu da bine pe sticla.Nu-ti pui mintea cu prostii- e mai simplu.

Dina spunea...

N-a fost agresivă în acest articol. Clar că nu a mai răbdat o asemenea atitudine.

elena robu spunea...

Chiar nu tre sa-ti faci nicio grija. Atatia ”anonimi frustrati” sunt in lumea asta!

liliana arnautu spunea...

da mie imi place cum arati!