marți, 14 iulie 2009

Doamna Pavlicenco, sunteti ,,sanatoasa la cap''?

Aseara m-am enervat la culme. Nu mi-a trecut nici acum. Stiu, nu se merita sa-mi pierd nervii pe astfel de fleacuri, dar nu pot tine in mine. Am privit dezbaterile de la ProTV Chisinau. Presedinta Partidutzului National Liberal, Vitalia Pavlicenco a scapat in timpul emisiunii o propozitie care nu face fata nimanui sa vorbeasca in asa mod. Cica, oamenii care voteaza Partidul Comunistilor ,,sunt nesanatosi la cap''. Cum poti face asa o afirmatie?! Adica eu, daca am votat la 5 aprilie 2009 PCRM, atunci sunt bolnava?! Adica am probleme cu capul?! Daca stau bine si ma gindesc, nu prea am avut probleme cu capul. Poate sa ma doara doar atunci cind aud astfel de aberatii din gura unor ,,mari politicieni'', care pretind a fi democrati si liberali. Nu e de mirare ca MAE, formatiunea pe lista careia a participat Pavlicenco la parlamentarele din aprilie a acumulat in jur de 1 %.
Cu ce drept i-a facut Pavlicenco ,, nesanatosi la cap''pe cei peste 760 de mii de moldoveni care au votat la 5 aprilie pentru PCRM?
,,Filtrui bazar'', doamna national liberala!
Si cum nu a fost suficient o singura data sa lanseze astfel de perle, Pavlicenco a mai repetat peste citeva minute aceasta teza. De aceasta data, insa si-a dat seama ca ar putea ofensa pe cineva, si a completat:,,nesanatosi la cap, inseamna oameni neinformati''.
AAAAA.. asta era! La asta v-ati referit?! Sunt de acord ca avem destui oameni neinformati in republica, dar iarasi nu-i poti face pe acestia ,,nesanatosi la cap''!
Doamna Pavlicenco, dar dumneavoastra sunteti ,,sanatoasa la cap''?!
Nu va place intrebarea, nu?!
Chiar daca nu mi-a placut cum a raspuns la intrebari candidatul pe lista PCRM, Vladimir Turcanu, la sfirsitul emisiunii, acesta a spus o fraza de aur: ,,Cei care nu vor vota PCRM, nu vor fi dusmanii nostri, doar sunt cei care vor gresi''.
P.S. Nu am votat niciodata pentru PCRM si nici nu am de gind...

Un comentariu:

Anonim spunea...

daca ai votat la 5 aprilie comunistii inseamna ca kiar esti "nesanatoasa" si nu doar la cap, dar si la suflet...