miercuri, 8 aprilie 2009

Ieri, in timpul manifestatiilor violente, m-am aflat printre protestatari! Ce am observat?

Foarte multi tineri, care, dupa mine, habar nu au de politica si de ce au venit acolo.


 

Scopul lor parea unul singur. Sa distruga cit mai mult pentru ca astfel vor deveni ,,eroi’’.



Pe geamurile Parlamentului zburau documente, unele din ele banuiesc ca sunt importante, televizoare, scaune, obiecte persoanale ale deputatilor. Pe scurt, tot ce le cadea sub mina, era aruncat pe geam.

Unii, inspirati de la tv, si si-au pus acoperit fata, la fel cum o fac teroristii.  


In spatele Parlamentului au fost rasturnate si incendiate doua masini, cu care au venit fortele de ordine. In orice moment, automobilele puteau sa explodeze.

Cu siguranta ar fi fost raniti si poate chiar morti. Cine avea sa fie de vina?


Indraznesc sa spun ca s-a furat. Am vazut cu ochii mei cum tinerii inveleau in draperii monitoare de la computer, tastiere, etc.

Unul dintre manifestanti se lauda ca s-a ales cu o masuta de gazete din biroul lui Marian Lupu. Altii, mai invidiosi, se intrebau cum au sa o duca acasa. 

Fratilor, asa vreti voi sa-i dati jos pe comunisti?! 

Un comentariu:

hoinarnet spunea...

Stimata doamnna sau domnisoara,
Nu va cunosc,v-am gasit blogul pe internet si tinand seama de
evenimente as fi foarte fericit daca ati vrea sa postati pe blogul meu
http://brasovean2008.blogspot.com/ . Daca vedeti ultimul comentariu
postat se refera la manfestatia studentilor din Moldova aflati la
Brasov.
In cazul in care acceptati invitatia mea va fac un cont de utilizator
si astept relatari la cald. Ma intereseaza un punct de vedere
obiectiv, fotografii daca se poate si filmulete.Din pacate in orasul
meu Brasov evenimentul nu a avut ecoul pe care ma asteptam sa-l aiba
si doresc sa sensibilizez opinia publica atata cat imi ofera blogul
meu Brasovul vazut din barlogul meu de urs!
Astept cu interes raspunsul dumneavastra,
Hoinarnet