duminică, 21 decembrie 2008

Elena Robu-Popa: Sper ca voi realiza un interviu cu Vladimir Voronin

Este tinara, frumoasa si inteligenta. Elena Robu-Popa, caci despre ea vorbesc, a avut un an cu urcusuri si coborisuri. A plecat cu capul sus de la Eurotv , chiar daca in acel moment nu stia unde se va angaja. Ofertele insa nu au intirziat sa apara. Peste citeva luni o vedem pe sticla TVC 21, unde pina in prezent este redactor sef al Departamentului de Stiri. Elena insa nu s-a oprit aici. A dorit ceva mai mult. Saptaminal, realizeaza emisiunea ,,Interviul Saptaminii’’.


Elena, cum reusesti sa fii redactor la stiri, sa megi pe teren si sa realizezi si inca o emisiune?

Important e sa vrei sa faci lucruri frumoase, dar si utile. Pentru ca prin tot ce imi propun sa fac vreau daor sa aduc oamenilor un fir de adevar, sa stie in ce tara traiesc, sa stie de la cine sa ceara socoteala, intr-un cuvint, vreau ca oamenii sa fie informati corect, echidistant si operativ. Nu stiu cum e pentru altii dar mie imi place munca de teren. Nu-mi imaginez inca sa stau doar in birou si sa nu fiu in mijlocul evenimentelor. Cit despre emisiune, nu puteam sa nu o realizez, mai ales ca la vechiul meu serviciu, EuroTV, eram moderatoarea emisiunilor de dezbateri electorale.

Cine sunt invitatii tai?
Invitatii mei sunt sunt cei care iau decizii si care influenteaza desfasurarea evenimentelor in Republica Moldova. Sunt in mare parte politiceni, reprezentanti ai Guvernului, dar si cei ai societatii civile. Pe linga alte nume notorii din politica de la Chisinau, ma bucur enorm ca am reusit sa-l aduc in fata telespectatorilor pe presedintele Parlamentului, Marian Lupu. Este deocamdata pentru mine cea mai mare realizare. Sper, sa reusesc sa fac un interviu si cu seful statului, Vladimir Voronin.


Suntem la sfirsitul anului, cum a fost 2008 pentru tine?

Anul 2008 a fost plin de surprize. In primul rind, pentru ca mi-am gasit un nou job, o noua provocare de altfel, dupa plecarea mea de la EuroTV, unde pur si simplu n-am mai vrut sa lucrez. Eu sunt persoana care nu-si incalca principiile, iar daca as fi lucrat in continuare la EuroTV mi-as fi pierdut demnitatea, ceea ce mie mi se pare foarte grav. In vara anului am reusit sa vizitez una dintre cele mai frumoase tari europene, Italia. A fost o experienta frumoasa pentru mine, am cunoscut oameni care stiu sa traiasca cu adevarat.

De la 2009 ce astepti?

De la 2009 astept numai lucruri bine, liniste, pace si o viata mai buna pentru cei dragi. Asptept de asemenea dupa alegeri o schimbare in Republica Moldova, vreau ca oamenii sa traiasca mai bine, pentru ca meritam!


Crezi in Mos Craciun? Ce ai vrea sa-ti aduca?

Demult nu mai cred in Mos Craciun, dar de fiecare data astept sa-mi aduca ceva... orice... Ii place enorm feeria sarbatorilor de iarna!

Cum vei sarbatori in noaptea de Anul Nou?

De obicei, toate sarbatorile le petrec in familie.

Care este mesajul tau pentru telespectatori la sfirsit de an?

Vreau sa le doresc tuturor liniste in suflet si sa aiba parte in anul care vine numai de lucruri frumoase!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Lenuta ii beton si va reusi toate celea

Anonim spunea...

bun material!