luni, 29 septembrie 2008

Cit vom mai suporta sa fim umiliti de separatisti?



In week-end-ul trecut am fost la o nunta. Evenimentul a avut loc intr-un sat de pe malul stâng al Nistrului. Am ajuns acolo pe la ,, parom’’ si asa am scapta de placerea de a dat nas in nas cu separatistii de la asa-numita vama interna.
Inapoi insa nu am mai putut trece pe la ,,parom’’ pentru ca era noaptea tirziu si am venit pe la ,, vama’’ de la Dubasari. Stiam ca nu poti trece ,,frontiera’’ fara buletinul de identitatea, asa ca il aveam la mine.

Dar timpitii de la vama ne-au spus ca ,, pe la parom ati venit, pe la parom va intoarceti’’. Ce idiotenie, in tara ta sa nu poti circula pentru ca nu aveam fisa de imigrare!

Pe scurt, pentru cei care nu stiu, la trecerea de pe malul drept pe cel stâng al Nistrului trebuie sa prezinti separatistilor buletinul de identitate. Ei iti dau sa indeplinesti o fisa de imigrare. La intoarcere trebuie sa o prezinti lor. Iata si de ce reprezentantii regimului criminal nu ne-au dat voie să ne întoarcem acasă. Nu aveam fisa ca am intrat pe ,, teritoriul lor’’.

Totusi, oamenii in uniforma au spus ca problema poate fi rezolvata daca achitam o amenda. Asa ca le-am dat un coniac si cite 50 de lei ( noi eram 3). Bon de plata, nici vorba. Daca nu-i mituiam, trebuia sa ne intoarcem la o bucata de noapte inapoi si sa asteptam a doua zi cind va fi pus in functiune paromul.
Iata asa suntem noi nevoiti sa suportam un regim cu reguli idioate si sa fim umiliti de niste criminali, iar noi, muritorii de rind, sa nu putem face nimic. Oare cit vom mai suporta?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cei 50 de lei au fost cea mai mica amenda, nea inteles omul ca veneam de la nunta, da data viitoare nea promis ca nu scapam asa de usor