sâmbătă, 23 august 2008

Tania, ia tebea liubliu!


Poza de alaturi mi-a trimis-o o prietena, care recent s-a intors din Spania. Tania, ia tebea liubliu! (Tania, eu te iubesc!) Asta a scris o persoana necunoscuta pe peretele unei case de locuit. Poza nu este facuta in Rusia sau in Republica Moldova, dar in oraselul Torrent de linga Valencia.
Se pare ca textul a fost scris de un rus sau de un moldovean, pentru ca moldovenii au obiceiul sa isi lase urmele pe pereti în special in limba rusa.
Asa par mai cool. Doar nu am sa cred ca un spaniol s-a indragostit de o moldoveanca sau rusoaica cu numele Tania și a decis sa-i arate asfel iubirea!
Mesaje similare cu cel de pe poza gasesti cu sutele la Chisinau. Din pacate, am vazut multe chiar si pe Arcul de Triumf. Cel mai probabil, aceste inscriptii sunt scrise de copii, care ori nu au educatie, ori nu au ce face in timpul liber. Reprezentanii politiei spun ca se autosesizează, dar pina acum nimeni nu a fost tras la raspundere.
Fotografia mi-a amintit de un reportaj pe care l-am realizat primavara trecuta la TVC 21.
Va las sa urmariti si sa comentati.

Niciun comentariu: